[TYPO3-UG Denmark] ver 4.7.4 - store problemer

Jacob Rasmussen jacob at lightbulb.dk
Mon Aug 27 01:02:08 CEST 2012

> Sitet er placeret på en server hos Danhost med php ver. 5.3.10 og
> imagemagick/graphicsmagick ver. 6.7.1-10, så det skulle vist være OK.
> Problemet må ligge et andet sted. Jeg har så småt antydet over for
> webhotellet, at de må have sat et par flueben forkert, hvad de dog afviser
> Š indtil videre.

Det lyder umiddelbart som de grundlæggende systemer har nogle fornuftige
versioner.
Hvad med install toolet, genererer det korrekt billeder i de forskellige
tests?

Er sitet blevet opgraderet fra en anden 4.7 version?

Hvis ja, så tænker jeg at det kan være en god idé at tjekke rettigheder
i typo3temp.

Derudover vil jeg høre om der kører Suhosin på serveren?

Med hensyn til blanke sider, så vil der almindeligvis altid være et hint
i error loggen (hvis ikke der findes noget i backendens syslog). Men
spørgsmålet er så om du har adgang til PHPs error_log.

--
Kind regards

Jacob Rasmussen
Certified TYPO3 Integrator