[TYPO3-UG Denmark] ver 4.7.4 - store problemer

Peder Høy Kristensen phisk at phisk.dk
Sun Aug 26 19:16:12 CEST 2012

Tak for rådet. Det hjalp desværre ikke. Der dannes stadig hverken thumbs i
backend eller billeder i frontend.

Måske siger det en eller andet noget, at de billeder, jeg tidligere har
lagt ind, kan ses i frontend, men thumbs i backend fra disse billeder er
forsvundet.

Dette her problem skal løses, ellers må jeg finde et andet cms system - og
det ville jeg godt nok ikke være begejstret for.

Venlig hilsen
Peder Høy Kristensen