[TYPO3-UG Denmark] ver 4.7.4 - store problemer

Peder Høy Kristensen phisk at phisk.dk
Sun Aug 26 16:56:04 CEST 2012

Der er meget stille på listen. Er jeg virkelig den eneste, der har store
problemer med næsten alle websites efter opdatering til ver 4.7.4?

Upload modulet i filadministrationen virker simpelthen ikke på flere
servere. Det mest alvorlige problem er, at billeder ikke vises, når jeg har
uploadet dem og lagt dem ind i på en side. Miniaturer (thumbs) vises ikke i
backend og de tilpassede størrelser / fuld størrelse vises ikke i frontend.
På flere af de sites, jeg bestyrer, er det simpelthen et must, at billeder
kan vises, så det er ret så alvorligt. Jeg anvender pmkshadowbox extension
til at vise billedserier. Har nogen en løsning på det?

Det er også et problem på nogle sites at tømme cachen. Det resulterer
simpelthen i en blank skærm!

Jeg forsøgte også at oprette et spritnyt site, men når jeg forsøger at logge
ind i backend, vender den bare hele tiden tilbage til log ind dialogboksen,
og det kan jeg ligesom ikke bruge til ret meget. Hvad gør jeg ved det?

Venlig hilsen
Peder Høy Kristensen