[TYPO3-UG Denmark] oversættelse af prev / next menu punkter

Jakob Raaschou Nielsen - T3CMS.dk typo3 at t3cms.dk
Thu Aug 9 01:40:39 CEST 2012

Hej Kim.
Du kan godt anvende locallang værdier  i TS som f.eks:
lib.pagebrowse.special.prev.fields.title =
{LLL:EXT:din_extension/pi1/locallang.xml:prev_page}
(fra 4.6 er .xlf det nye format..)

men jeg ville nok bare lave en condition som ændrer label i TS hvis sproget
er dansk, dvs hvis dansk er L=1:

[globalVar = GP:L = 1]
lib.pagebrowse.special {
   prev.fields.title = forrige side
   next.fields.title = næste side
   }
[global]

beklager hvis dette ikke var til hjælp, men du skriver " i min ext+",
hvilket jeg tolker som i din sys_template og ikke i din extension... bare
skriv igen hvis jeg har misforstået..

Best regards - Med venlig hilsen

Jakob Nielsen
Typo3-konsulent - T3CMS.dk