[TYPO3-UG Denmark] Real world eksempler til test / demonstration af sprites extension på T3CON11

Mads Brunn mads at brunn.dk
Thu Sep 22 22:46:03 CEST 2011

Hej liste,

Kan se i arkivet at det er småt med aktivitet på den danske liste.
Håber da at der stadig er nogen der lytter med :)

Jeg står i den situation at jeg om et par uger skal lave en session på
T3CON11 om brugen af CSS sprites. En del af sessionen skal bruges på
at demonstrere en extension som delvist kan automatisere genereringen
af sprites baseret på eksisterende CSS-filer.

I den forbindelse har jeg brug for nogle real-world eksempler som jeg
kan bruge i demonstrationsøjemed.

Derfor, hvis du / I har et TYPO3-site som anvender en skabelon med 10
eller flere CSS baggrundsbilleder (jo flere jo bedre) og som jeg må få
lov at "låne" til ovenstående formål vil jeg meget gerne høre fra dig.

Det kan foregå på flere måder. Du kan

1) Sende mig en zip- eller tarfil med filer og database så jeg kan
sætte sitet op på min egen test-server. Sitet bliver naturligvis
slettet igen fra min server så snart jeg er færdig med at bruge det
(dvs. umiddelbart efter konferencen)

2) Give mig et admin backend login til sitet på din / jeres
test-server hvis en sådan én haves.

3) Give mig et admin backend login til sitet i dit / jeres produktionsmiljø.

Ved 2) og 3) skal det siges at testen / demonstrationen på INGEN måde
vil have nogen indflydelse på den normale drift at sitet. Alt hvad jeg
behøver gøre for at lave testen er en "ikke i menu"-side med en
extension template.

Jeg håber meget at der er nogen på listen som vil hjælpe mig med ovenstående.

--
Med venlig hilsen / Best regards

Mads Brunn

Freelance web engineer | Brunn Media Projects
+45 53 65 27 54 | mads at brunn.dk | http://www.brunn.dk
LinkedIn: http://www.linkedin.com/in/brunn