[TYPO3-UG Denmark] Accordoen menu

Karsten P webdesign.karsten at gmail.com
Tue Oct 25 12:16:55 CEST 2011

Har prøvet at lave min accordion event på en h2 i stedet for a. men det
virker ikke helt, af en eller anden grund for jeg ikke wrappet de
underliggende sider med ul, undtagen når jeg står på siden, har brugt
linkWrap ved ikke helt om det er det rigtige?

TS:

lib.mainMenu = HMENU
lib.mainMenu {
     # first level
   1 = TMENU
   1.wrap = <ul id="acc3" class="accordion">|</ul>
   1{
         # no state: formatting for normal items
     NO{
       linkWrap = <h2> | </h2>
       wrapItemAndSub = <li>|</li>
     }
          # act state: valid from the rootpage to the actual page
     ACT=1
     ACT{
       linkWrap = <h2> | </h2>
       wrapItemAndSub = <li>|</li>
     }
          # cur state: valid for the actual page
     CUR=1
     CUR{
       linkWrap = <h2> | </h2>
       wrapItemAndSub = <li>|</li>
     }
          # ifsub state: valid for pages that have subpages
     IFSUB=1
     IFSUB{
       linkWrap = <h2 onclick='return false'> | </h2>
       wrapItemAndSub = <li> | </li>

     }
   }
     # second level
[...]