[TYPO3-UG Denmark] Database svulmer unormalt op

Peder Høy Kristensen phisk at phisk.dk
Wed Oct 5 12:20:58 CEST 2011

Hej igen,

Kan nogle sige mig, hvad følgende meddelelse i sys_log betyder:

Core: Error handler (BE): PHP Warning: include() [<a href='function.include'>function.include</a>]: Failed opening
 '/var/www/vhosts/tarmpastorat.dk/httpdocs/typo3conf/extTables.php' for inclusion (include_path='.:') in /var/www/vhosts/tarmpastorat.dk/httpdocs/typo3/init.php line 403

Efter at have tømt sys_log kommer der straks en stribe (ca. 30) fejlmeldinger som ovenstående, når jeg logger ind og vel at mærke uden at foretage nogle ændringer af indholdet på hjemmesiden overhovedet! Er det en fejl i installationen, eller måske en fejl i læse/skrive rettigheder til de nævnte filer?

Venlig hilsen
Peder Høy Kristensen
tlf. 29 24 23 15
www.phisk.dk - www.phnet.dk