[TYPO3-UG Denmark] Fejl ved opgradering til ver 4.6.0 fra 4.5.7

Peder Høy Kristensen phisk at phisk.dk
Mon Nov 21 18:13:11 CET 2011

Hej, Søren.

Jeg kan ikke finde nogen grøn pil i extension manager. Det er måske, fordi netop extension manager er en af de extensions, der er markeret med en gul trekant - formentlig som tegn på, at der er noget galt.

Når jeg klikker på extention manager for at se nærmere på den, får jeg øje på det, du ser i det vedhæftede img.01.png, og kigger jeg under fanegladet 'Developer information', får jeg øje på den fejlmelding, du ser i img02.png.

Noget er helt galt. Hvad gør jeg ved det?

Venlig hilsen
Peder Høy Kristensen