[TYPO3-UG Denmark] Fejl ved opgradering til ver 4.6.0 fra 4.5.7

Peder Høy Kristensen phisk at phisk.dk
Sat Nov 19 16:59:45 CET 2011

Hej,

Jeg har netop opdateret et website fra ver. 4.5.7 til 4.6.0 og konstaterer
flere alvorlige mangler.
Under opdateringen fulgte jeg den online guide strikte.

Når jeg sætter backend brugersprog til dansk, som vedligeholderne af
websitets indhold ønsker, kommer følgende fejlmelding i ruden, hvor
elementerne på siden burde dukke op:

Oops, an error occurred!
PHP Catchable Fatal Error: Argument 2 passed to
t3lib_div::array_merge_recursive_overrule() must be an array, null given,
called in
/var/www/vhosts/hjordkaerkirke.dk/httpdocs/typo3/sysext/lang/lang.php on
line 554 and defined in
/var/www/vhosts/hjordkaerkirke.dk/httpdocs/t3lib/class.t3lib_div.php line
1867

Endvidere er der gule advarselstrekanker på adskillige extensions - bl.a.
lang, cms, em.

Har andre gjort lignende erfaringer og måske fundet en løsning på problemet,
hører jeg meget gerne om det.

Venlig hilsen
Peder Høy Kristensen