[TYPO3-UG Denmark] Inaktive menupunkter

Morten Hagh morten at hagh.dk
Wed May 25 14:46:28 CEST 2011

Hej liste,

er der en måde hvorpå jeg kan sætte nogle menupunkter som inaktive /
non-clickable / dummy således at punktet har en anchor men href er "#" .
Jeg har på min side en foldout menu og nogle af menupunkterne har ikke
indhold men fungerer som en "over-kategori" om man vil, men stadig skal
punktet "expand'e" sin undermenu.

Kan jeg bruge SPC og i så fald hvordan kan jeg få den til at expande til
underpunkterne  ?

Min nuværende opsætning er:

lib.TOPMENU = HMENU

lib.TOPMENU.entryLevel = 0

lib.TOPMENU.1 = TMENU

lib.TOPMENU.1 {

                             expAll = 1

                             wrap = <ul id="cssdropdown" style="position:
absolute; z-index: 10000;">|</ul>

                            NO.wrapItemAndSub = <li class="headlink">|</li>

}

lib.TOPMENU.2 < lib.TOPMENU.1

lib.TOPMENU.2 {

                             expAll = 1