[TYPO3-UG Denmark] Mail Form og ÆØÅ problem

e-Optimator info at e-optimator.dk
Fri May 13 15:28:52 CEST 2011

Så er den fixet - som altid er det jo ikke så svært, når man først får
det lært ;)

Hvis andre skulle støde ind i samme problem, er her hvad jeg gjorde:

Backup af alt (database, plugins, mapper osv.). t3d eksport af siderne.
Fjern installation og database. Geninstallation af TYPO3. Import af t3d.
Import af diverse udvalgte tabeller. Bingo!

God weekend.

/HH