[TYPO3-UG Denmark] Suckerfish drop-down menu - template setup

Ulrik Pedersen ulriklpedersen at gmail.com
Wed Jun 22 20:46:06 CEST 2011

Hej liste

Jeg har gennem en uges tid forsøgt mig med forskellige setups til en
drop-down menu, og nu kaster jeg altså håndklædet.

Jeg kan ikke gennemskue hvordan min template skal sættes op for at få få
<li> og <ul> rigtigt sat ind...

Jeg ønsker en GMENU i den horisontale bar, og en TMENU i drop-down. Jeg
mener at skulle have en 2 = TMENU, men herefter synes alt at gå galt på den
ene eller anden måde.

Pt. ser min template med fungerende GMENU således ud.

temp.navigation = HMENU
temp.navigation.entryLevel = 0
temp.navigation {

1 = GMENU
1 {

NO = 1
NO {
XY = 110,50
transparentColor = black
10.transparentBackgound = 1
backColor = black
10 = TEXT
10.text.field = title
10.fontFile = fileadmin/fonts/BRLNSDB.TTF
10.fontSize = 14
10.fontColor = white
10.align = center
10.offset = 0,25