[TYPO3-UG Denmark] Teknisk udfordring flytning af site? Base_url

Karsten P webdesign.karsten at gmail.com
Fri Jun 10 11:47:50 CEST 2011

Den 09/06/11 19.48, arlo skrev:
> Hej
>
> Her er mit Setup fra template filen :
>
> --------------------------------
>
> # Must be set to the language of the site. Set this constant to nothing
> (blank) if the language of the site is english
> config{
> htmlTag_dir = ltr
> language = dk
> htmlTag_langKey = da
> locale_all = da_DK.UTF-8
> locale_all = da_DK.ISO8859-1
> doctype = xhtml_trans
> metaCharset = utf-8
> baseURL = mit domæne link
> [...]
der skal stå:
  http://www.mitdomain.dk/  og ikke http://www.mitdomain.dk
du skal huske "/" for enden af dit domænenavn

prøv at slå realurl fra hvis den er til, afinstaller den i Extension
manager.

Samtidig har du to locale_all, du skal nok finde ud om du vil køre utf8
eller iso8859-1

"locale_all = da_DK.UTF-8"
"locale_all = da_DK.ISO8859-1"

Karsten