[TYPO3-UG Denmark] Imagemagick problem

Karsten P webdesign.karsten at gmail.com
Thu Jun 9 18:26:11 CEST 2011

Den 09/06/11 10.18, Ulrik Pedersen skrev:
> Så lykkedes det at komme hjem til favorites på hjemmepc'en.
>
> Host min host er det nødvendigt at udføre denne ændring på alle nye
> installationer for at få IM til at fungere.
>
> http://bugs.typo3.org/view.php?id=17419&nbn=9
>

> /Ulrik

Tak for alle mulighederne, men ingen af dem hjalp, har nu aftalt med
kunden at vi flytter til et andet webhotel, som ovenikøbet er billigere.
Der har været en del mærkelige fejl som ikke burde være der for starten
med webhotellet, forskellige PHP moduler som ikke var installeret etc etc

Lars: Vi er helt enig, men SN hosting har ikke været lydhør for
problemet, de mener de er klogere end folkene bag Typo3 desværre...

Ulrik: har prøvet din løsning, men som jeg ser den er det når safe_mode
er on, og her er den off, men det hjalp heller ikke!

Tak for hjælpen alle
Karsten