[TYPO3-UG Denmark] Gode typo3 bøger?

arlo mecci at live.dk
Tue Jun 7 14:33:24 CEST 2011

Hej Søren

Mange tak for dit svar :-).

Kan det betale sig at starte med TYPO3 Template først, eller bogen med
typo3script?

Og hvor meget kommer TYPO3 Template rundt om templatVoila, er man i
stand til at lave websites med templatevoila efter den eller hvordan?

Den anden bog omkring typo3script i vel i bund og grund hvis man skal
længere ind i typo3script mysteriet?

Og hvor kan man købe bøgerne i trygt version?