[TYPO3-UG Denmark] Submenu problem

Søren Malling soren.malling at gmail.com
Mon Jul 18 17:28:58 CEST 2011

Hej Arlo,

Jeg kan se at din menu er fremme nu :)

1.wrap = <div class="jqueryslidemenu" id="myslidemenu">|</div>

er hvad du ønsker at "wrappe" første niveau af din menu i. I det her
tilfælde skal du bruge "<ul>|</ul>" for at få det pakket rigtig ind, i
forhold til korrekt HTML.

Hvis du ændrer det, så tror jeg at din menu skulle fremstå rigtig.

Ellers, prøv at komme på TYPO3s IRC kanal, så kan vi evt. tage den der?

Mvh.

Søren Malling

TYPO3 Brugergruppe Danmark: www.typo3danmark.dk
Twitter: twitter.com/sorenmalling

2011/7/18 arlo <mecci at live.dk>:
> [...]
>  1 {
>    wrap = <div class="jqueryslidemenu" id="myslidemenu">|</div>
>    NO.wrapItemAndSub = <li>|</li>
>    NO.allWrap = <li>|</li>
>    NO.stdWrap.htmlSpecialChars = 1
>    ACT = 1
>    ACT.wrapItemAndSub = <li>|</li>
>  }
>  2 < .1
>  2.ACT.wrapItemAndSub = <ul>|</ul>
>  3 < .1
>  4 < .1
> }
>
> wrap da fanger vi selv menu div, no.wrap ved jeg ikke inklusiv noallwrap.

>>> page.typeNum = 0
>>> page.10 = USER