[TYPO3-UG Denmark] Submenu problem

Søren Malling soren.malling at gmail.com
Mon Jul 18 16:25:08 CEST 2011

Hej Arslan,

Med den her kode vil du få genereret to niveaur, og så tror jeg at din
jquery menu tager over og laver "dropdown" effekten

lib.mainMenu = HMENU
lib.mainMenu {
	entryLevel = 1
	1 = TMENU
	1 {
		wrap = <ul class="side-nav">|</ul>
		NO.wrapItemAndSub = <li>|</li>
		NO.allWrap = <li>|</li>
		NO.stdWrap.htmlSpecialChars = 1
		ACT = 1
		ACT.wrapItemAndSub = <li class="active">|</li>
	}
	2 < .1
	2.ACT.wrapItemAndSub = <li class="sublink-active">|</li>
	3 < .1
	4 < .1
}

Der er nok nogle css klasser og ID'er som skal rettes, men håber at
det kan hjælpe dig

forresten, så er det ikke god stil at "cross poste" på tværs af flere
lister, for at få et hurtigere svar..

Mvh.

Søren Malling

TYPO3 Brugergruppe Danmark: www.typo3danmark.dk