[TYPO3-UG Denmark] problemer med update til 4.5 på Danhost server

Peder Høy Kristensen phisk at phisk.dk
Sat Jan 29 19:03:50 CET 2011

Hej,

Jeg har med succes opdateret en stribe TYPO3 ver. 4.4 installationer til
ver. 4.5, men der er problemer med et websted, som til forskel fra alle de
andre er hostet hos Danhost.
Når jeg bruger Database Analyser i Install Toll, resulterer det i en række
fejl og i frontend kommer følgende fejlmelding:
--- citat begynder ---
Oops, an error occured!
The requested page didn't have a proper connection to the tree-root!
(Broken rootline)
--- citat ender ---

Har nogle gjort lignende erfaringer og kan fortælle mig, hvad der er galt.
Jeg har forsøgt adskillige gange, og det faktum, at det virker perfekt på
andre webhoteller, får mig til at mistænke opsætningen hos Danhost.

Venlig hilsen
Peder Høy Kristensen