[TYPO3-UG Denmark] Danske bogstaver i e-mail Front End User Registration (sr_feuser_register)

Sus susmolleranne at gmail.com
Tue Jan 18 19:27:40 CET 2011

Tak Tilde, men det virker desværre heller ikke :(

Jeg har nu installeret Direct Mail og ved følgende opsætning virker det fint
med æøå:

mod.web_modules.dmail.quick_mail_encoding=8bit
mod.web_modules.dmail.direct_mail_encoding=8bit
mod.web_modules.dmail.quick_mail_charset=utf-8
mod.web_modules.dmail.direct_mail_charset=iso-8859-1

Men hvordan får jeg det ind som standard for de andre extensions, altså i
hovedopsætningen?

news:mailman.7162.1295367302.648.typo3-ug-denmark at lists.typo3.org...