[TYPO3-UG Denmark] Danske bogstaver i e-mail Front End User Registration (sr_feuser_register)

Aputsiaq Janussen aj at isit.gl
Tue Jan 18 12:11:22 CET 2011

Hej,

Manualen har et eksempel for tysk lokalisering som jeg har ændret til dansk
nedenfor:

# language

   config.htmlTag_langKey = da
   config.metaCharset = utf-8
   config.language = da
   config.locale_all = da_DK
   config.sys_language_uid = 0
Har du disse indstillinger i dit TypoScripSetup i forvejen?

I am with gratitude your most humble servant

Aputsiaq Niels Janussen
ISIT, www.isit.gl