[TYPO3-UG Denmark] problemer med update til 4.5 på Danhost server

Peder Høy Kristensen phisk at phisk.dk
Tue Feb 1 18:34:51 CET 2011

Hej, Jacob.

Ja, ordlyden på fejlmeldingen kunne tyde på det. Derfor tjekkede jeg det
straks og konstaterede, at shortcut'en faktisk peger på en side.
Jeg tror, fejlen ligger et helt andet sted, for når jeg bruger Database
Analyser i Install Toll, resulterer det i en række fejlmeldinger. Indtil
videre hælder jeg mest til, at opdateringsværktøjet ikke opdaterer databasen
ordentlig - og det kan meget vel have noget at gøre med en indstilling på
webhotellets server. Hvorfor skulle det ellers virke upåklageligt på andre
webhoteller?
Nuvel - indtil videre har jeg pga. andre presserende opgaver opgivet at
opdatere det pågældende websted. Når jeg får tid, vil jeg prøve at lægge en
kopi af webstedet ind på et andet webhotels server og se, om det går bedre
at opdatere det dér.

Venlig hilsen
Peder Høy Kristensen