[TYPO3-UG Denmark] Dansk oversættelse af sysect 'form'

Søren Malling soren.malling at gmail.com
Thu Dec 15 09:13:09 CET 2011

Hej Peder,

Du er kommet til at "hijacke" Sørens tråd, men jeg svarer alligevel kort

På translation serveren kan du finde og oversætte EXT:form

http://translation.typo3.org/da/TYPO3.TYPO3.core.form/

Hvis du, eller andre, vil have ansvar for at gennemlæse danske
oversættelser og "comitte" dem, så send mig jeres TYPO3.org brugernavn,
så gør jeg jer til admins for det danske sprog.

Jeg sidder selv med i arbejdsgruppen omkring translation.typo3.org, så
det går hurtigt, hvis i først beder om det :)

Mvh.

Søren