[TYPO3-UG Denmark] Realurl: De fine url'er blev til pageId's

Johannes Hejslet Jørgensen jhj at netimage.dk
Mon Aug 15 10:31:25 CEST 2011

Hej Søren, og tak for svar.
Jeg slettede realurl_autoconf.php da det gik galt, og den er ikke blevet
genereret igen siden. Det er en kørende løsning jeg har flyttet for at
have noget at udvikle på, så den kører på et andet domæne end det vi
drifter. Har oprettet det andet domæne og tilpasset baseURL og clearet /
fjernet cache. Det virkede i starten, men det gik galt da efter jeg
lavede den nævnte ændring!

Mvh. Johannes