[TYPO3-UG Denmark] Drag and drop

Søren Malling soren.malling at gmail.com
Tue Aug 9 20:39:57 CEST 2011

Hej Arlo,

Du bruger TemplaVoila, ikke sandt?

I din datastruktur (XML), som du har oprettet sammen med et template
objekt. Her skal du finde de steder, hvor teksten

enableDragDrop

findes. Der står højst sandsynligt

<enableDragDrop>0</enableDragDrop>

Den skal være "1" for at du kan flytte elementer.

Mvh.

Søren Malling

TYPO3 Translation Admin - http://translation.TYPO3.org
Twitter: twitter.com/sorenmalling