[TYPO3-UG Denmark] Dansk sprog i felogin

Allan Jacobsen aja at danskespil.dk
Mon Sep 27 09:06:37 CEST 2010

Hej Peter

"config.language = dk" burde være det der skal til, så det er lidt mærkeligt at du ikke får danskt sprog på loginformen.

"config.locale_all = danish" er til gængæld forkert, det skal typisk være "da_DK" evt. med iso-8859-1 eller UTF8 bagefter.

MVH/Best regards
Allan Jacobsen
IT-Teknik
Danske Spil A/S