[TYPO3-UG Denmark] extension dev. - marker

Morten Hagh morten at hagh.dk
Fri Oct 29 12:24:18 CEST 2010

Hej liste,

Jeg sidder med et lille problem med noget extension udvikling.
Jeg har et murstensprodukt med et billede, beskrivelse, navn og nummer der
oprettes i én tabel og i en anden tabel oprettes der de tekniske data som
teglværk den er produceret på og de tekniske specifikationer osv. (Dette
fordi at den samme sten, godt kan være produceret på 2 forskellige
teglværker med forskellige tekniske data).
Det fungerer sådan set ganske fint, men jeg har et lille problem med
udskrivning af en marker til et PDF link (med de tekniske data) hvis
murstenen er oprettet på mere end ét teglværk.

Jeg finder teglværket på den enkelte sten i SINGLE VIEW med:

$thebw = $GLOBALS['TYPO3_DB']->exec_SELECTquery('brick, brickwork',
'tx_rtmur_bricks_data', 'brick='. $this->brick_uid);

Her finder den alle rækker med teglværker der hører til den valgte sten,
_men_ kan ikke få udskrevet mere end ét PDF link som så kun er en PDF med
data for det ene teglværk.

Jeg har den i en $markers['###PDFLINK###']

Der er nok et eller andet jeg gør forkert, så håber der er en der kan hjælpe
mig på vej.

MVH
Morten Hagh