[TYPO3-UG Denmark] Blokering af redigering for non-admin brugere

Thomas Rehhoff thomasr at linkfactory.dk
Thu Oct 14 16:23:25 CEST 2010

On 11-10-2010 12:18, Peder Høy Kristensen wrote:
> Jeg ville gerne kunne forhindre, at andre end admin-gruppen kan redigere
> elementer på en side. Jeg ved, hvordan det gøres for en hel side, men
> hvordan gøres det for enkelte elementer på en side?

Hej Peder, det kan gøres på mange måder men en er at gøre det vha.
Access modulet.

Du kan læse en beskrivelse af det på Linkfactorys TYPO3 hjælp:
http://www.linkfactory.dk/typo3-online/administrator/siderettigheder-adgang-paa-sideniveau/

--

Venlig hilsen

Thomas Rehhoff, Webkonsulent, certificieret TYPO3 integrator

Linkfactory.dk | + 45 70 22 23 22 Direkte Nummer: +45 36 93 88 32

Se http://www.linkfactory.dk/typo3-kurser/typo3-kalender/ for TYPO3
kurser og tilmelding.