[TYPO3-UG Denmark] Side loader ikke

Søren Malling soren.malling at gmail.com
Wed Oct 6 14:37:04 CEST 2010

Hej Jeppe,

Den nyeste version hedder 4.4.4.

Har du installeret nogle extensions for nylig? Prøv evt. at
afinstallere dem en efter.

Når TYPO3 ikke giver det mindste HTML output, skyldes det som reelt at
en eller anden extension smider en fejlbesked, som din server er
konfigureret til ikke at vise. Du kan prøve at få det vist på flg.
måde

1. Log ind i din backend
2. Gå ind i "Install tool" og vælg "All configuration"
3. Find feltet "devIpMask" og skriv din egen IP der.
4. Genindlæs din forside

Det bør give dig den fejl besked som PHP smider. Alternativt kan du
finde dine error logs frem på din server og så burde du kunne se
fejlen der.

Mvh.

Søren

Søren Malling