[TYPO3-UG Denmark] alle de små ikoner blev til røde cirkler ...

Peder Høy Kristensen phisk at phisk.dk
Wed Nov 24 23:51:13 CET 2010

Hej, Søren.

Tak for tippet om filrettigheder. Da jeg rettede filrettighederne i de
relevante biblioteker for websitet, kom ikonerne tilbage.
Jeg kan ikke helt sige, hvorfor der tilsyneladende var kommet rod i
rettighederne, men det skete i forbindelse med opdatering af tt_news fra ver
2.2.24 til 3.0.1 - en opdatering, som pænt sagt ikke er helt nem!

Venlig hilsen
Peder Høy Kristensen