[TYPO3-UG Denmark] Kan ikke komme ind i BE

Morten Hagh morten at hagh.dk
Tue May 25 09:15:06 CEST 2010

Hej Lars,

Ja, det kan jeg godt se du ikke fik meget ud af!

Jeg kører med PHP 5.2.13 og MySQL 5.0.90 og TYPO3 4.3.3.

Jeg har delvist fået løst problemet. Hvis jeg sætter mit password med MD5
slået til, så er der ikke noget at gøre. Jeg kan forsøge at logge ind fra nu
af og til jeg stiller træskoene. Men sætter jeg passwordet uden MD5, så
kommer jeg ind lige med det samme.
Det har jeg aldrig oplevet før.

MVH
Morten Hagh