[TYPO3-UG Denmark] Afmelde nyhedsbrev fra website med sr_email_subscribe

Ulrik H. Kold uk at oerskov.dk
Tue May 18 14:38:34 CEST 2010

Hej,

jeg har lavet en TYPO3-løsning for en kunde, der benytter
EXT:direct_mail og EXT:sr_email_subscribe til at tillade brugerne at
abonnere på et nyhedsbrev.

Jeg kan imidlertid ikke finde nogen oplagt måde at vise et link til at
unsubscribe/annullere mit abonnement vha. sr_email_subscribe. Der kommer
en email med bekræftelse om, at man er registreret - og hvis man vil
annullere sit abonnement, så kan man bruge et link i den mail.

Men jeg kunne godt tænke mig at give brugerne mulighed for at gøre det
samme via hjemmesiden. Dvs. en formular med mulighed for at indtaste
deres emailadresse og derefter modtage en mail, som de skal godkende.

Er det mit syn, det er galt med - eller har jeg muligvis konfigureret
noget forkert i sr_email_subscribe?

Er der noget, jeg har overset?

--
På forhånd tak,