[TYPO3-UG Denmark] Tilfældige login prodblemer for fe_users

Anders Tillebeck at at opengate.dk
Tue Mar 23 15:40:30 CET 2010

Hej liste

På en side med en del brugere, er der til tider meldinger fra
forskellige, at de ikke kan logge ind. Eller det kan de vist godt, men
bliver så logget ud, når de prøver at navigere.

Det virker tilfældigt, hvem som rammes. Det er kun ca. ½-1 dag pr.
person så logger de fint ind igen. Jeg antager at samme person godt kan
rammes flere gange, men har ikke så meget data endnu.

I stedet for specifikt at kigge på modulerne, er der så noget i dette
mønster, som kunne type på et eller andet?

Jeg kender ikke deres browsere, version el. andet, så det er bare nogle
overordnede betragtninger, som jeg jager.

Hilsen Anders