[TYPO3-UG Denmark] Relancering af www.t3ug.dk

Peter Lind peter.e.lind at gmail.com
Thu Mar 18 22:26:55 CET 2010

Hej Stig

Jeg må indrømme at jeg tvivler på jeg er den rette - det er pt.
begrænset hvor meget tid jeg har til at organisere ting. Hvis der er
andre i Århus-området, der har interesse, så vil jeg gerne give en
hånd med, men alene tror jeg desværre ikke jeg ville få gang i meget
aktivitet.
 Da jeg spurgte tænkte jeg mere på om i kunne bruge hjælp i
forbindelse med relanceringen af sitet :) Hvis der er noget
håndgribeligt at hjælpe til med er jeg klar, kan bare ikke komme til
mødet i Kbh.

Mvh
Peter