[TYPO3-UG Denmark] exec_SELECTgetRows fra flere tabeller

Anders Tillebeck at at opengate.dk
Wed Mar 17 11:43:20 CET 2010

Hej Peter

Ja, selvfølglig. Tror jeg havde glemt at skrive tabelnavne foran
felterne, der skulle trækkes.

Jeg er netop blevet færdig med at lave denne i stedet, som også virker,
men ikke er så smuk....

$res =
$GLOBALS['TYPO3_DB']->exec_SELECTquery($select_fields,$from_table,$where_clause);

// Loop through query result and save all rows in an array
$array_rows = array();
while ($row = $GLOBALS['TYPO3_DB']->sql_fetch_assoc($res)) {
	$array_rows[] = $row;
}

Jeg må hellere få det lavet tilbage igen til exec_SELECTgetRows

Tak for hjælpen :-)
Hilsen Anders