[TYPO3-UG Denmark] Hvor finder jeg QuickStart

Peter Lind peter.e.lind at gmail.com
Wed Mar 10 09:16:31 CET 2010

Hej Peder

Jeg kunne forestille mig at det du leder efter findes her:
http://sourceforge.net/projects/typo3/files/ nede i bunden.
Jeg begrunder mit gæt med
http://web.archive.org/web/20080618221653/typo3.org/download/packages/
fra the wayback machine. Så vidt jeg kan se er grunden til at de
packages du nævner ikke længere er på Typo3.org at de er blevet en
anelse gamle.
Alternativt kan du følge linket fra denne mail:
http://typo3.toaster-schwerin.de/typo3_english/2006_05/msg00792.html -
der ligger en quickstart.t3d der muligvis kan bruges.

Mvh
Peter