[TYPO3-UG Denmark] RTE og IExplorer

Ole Junker ojunker at c.dk
Wed Mar 3 09:10:03 CET 2010

Den 03-03-2010 07:01, Allan Jacobsen skrev:

> Hej Ole
>
> Jeg kan ikke huske, hvornår det var at RTE begyndte at understøtte
> Firefox, men jeg ved helt sikkert at der er sikkerhedsproblemer med alle
> de gamle TYPO3 versioner, så mit råd er at opgradere til den nyeste,
> dvs. 4.3.2, og i den er der også en meget pænere frontend editing, i
> form af extensionen feeditadvanced. Den giver blandt andet mulighed for
> drag and drop editing.

Hej Allan

Tak for et hurtigt svar.

Jeg har forsøgsvis opgraderet en 3.5-version til v. 3.8 for at se hvor
meget, der efterfølgende skulle tilrettes. Det slap jeg nogenlunde
helskindet gennem.

Det er naturligvis mit mål at opgradere til nyeste version, men her
melder næste spørgsmål sig så.

Kan jeg opgradere direkte fra 3.5 eller 3.8 til version 4.3.2. uden at
skele til mellemliggende versioner, og uden at stå med uoverstigelige
problemer bagefter?

Venlig hilsen

---
Ole Junker