[TYPO3-UG Denmark] Låst ude af BE efter air_filemanager

Ulrik Pedersen ulriklpedersen at gmail.com
Tue Mar 2 08:43:16 CET 2010

Hej liste

Jeg er kommet på lidt en prøvelse. Efter at have installeret extension
air_filemanager får jeg en .php fejl når jeg forsøger at logge på BE,
muligvis fordi jeg ikke har sørget for at have dependencies med DAM i orden
inden installationen??

*Fatal error*: Class 'tx_dam' not found in */var/www/
xn--dalsgruppen-w8a.dk/public_html/typo3conf/temp_CACHED_ps03c2_ext_tables.php
* on line *2602*

Kan jeg rette fejlen ved at erstatte alle filerne på serveren med en backup,
jeg har en nylig backup af alle filerne. Jeg har dog ikke en up to date
backup af databasen så denne vil jeg ikke kunne lave roll back på.

Eller skal jeg ind manuelt og fjerne nogle linier i filerne og databasen?

/Ulrik

P.S. jeg har adgang til install_tool