[TYPO3-UG Denmark] Skrivefejl m.m.

Peder Høy Kristensen phisk at phisk.dk
Wed Jun 23 08:52:59 CEST 2010

Jeg kan selv sætte CHOWN rekursivt i alle mapper på webhotellet. Når jeg gør
det, kommer mit eget brugernavn på webhotellet til at stå som ejer, og så
plejer det at virke. Men du har nok ret. Jeg bliver sikkert nødt til at
spørge adm på webhotellet, hvad der er galt.

Venlig hilsen
Peder Høy Kristensen