[TYPO3-UG Denmark] Gemme Label i DB i stedet for Uid

Jeppe Donslund jd at masters.dk
Tue Jun 15 11:23:01 CEST 2010

Jeg har lavet en databaserelation i en extension.

Men jeg har behov for at gemme "label" i stedet for "uid".
Jeg ved godt, at "label" ikke er unik, men i det her tilfælde vil jeg
gerne gemme værdien af "label" som den er på det tidspunkt hvor min post
bliver oprettet.

Jeg har rodet rundt med foreign_table og den slags, men jeg kan ikke få
den til at vælge "label" som value i min selectorboks.

Nogen ideer? Kan man eventuelt henvise til en ekstern php fil som danner
min selectorboks?

Med venlig hilsen
Jeppe Donslund