[TYPO3-UG Denmark] Lave custom layout i mailform

Ulrik H. Kold uk at oerskov.dk
Tue Jun 15 11:12:56 CEST 2010

Hej gruppe,

jeg har lige et spørgsmål, som jeg ikke har fundet et simpelt svar på
nogen andre steder:

Er det muligt at lave layout for et mailform-felt om, som man ønsker det
via TS?

Som udgangspunkt er jeg godt tilfreds med strukturen <label><formfelt>
for alle mailform-felterne. Men af og til kunne jeg godt tænke mig, at
checkboxe og radioknapper var sat op med <formfelt><label> så jeg havde
lettere ved at style dem pænt og brugervenligt.

Er det muligt at gøre dette vha. TS og stadig bevare webredaktørernes
frihed med selv at definere hvordan en formular skal se ud?

Jeg ved, at det er muligt at definere en mailform vha. TS, men så
forsvinder webredaktørens frihed jo...

Er det muligt at kombinere disse to tilgange på en let måde?

Eks. ved at sætte en stump TS i min ROOT-side, som derefter afgør
checkboxe og radioknappers layout for dette site.

På forhånd tak for uddybende svar!
--

Ulrik H. Kold
Ørskov Web - http://www.oerskovweb.dk