[TYPO3-UG Denmark] Includere script fra anden fil

Jeppe Donslund jd at masters.dk
Wed Jun 2 09:51:58 CEST 2010

Hej

Jeg er ved at lave en ekstension hvor jeg flere steder skal bruge den
samme funktion.
Jeg vil så gerne have denne funktion over i en anden fil, som jeg så kan
kalde fra min extension.
Jeg har kigget lidt på hooks, men kan ikke helt se, at det er det jeg
skal bruge.
Jeg kunne naturligvis godt lægge det som en function i min _pi1.php og
så kan den jo tilgåes uden problemer, men hvis jeg så gerne vil bruge
den i en anden extension, hvad gør jeg så?

Nogen bud?

Med venlig hilsen
Jeppe Donslund