[TYPO3-UG Denmark] Re: sr_feuser_register gemmer ikke når profilen opdateres

Jeppe Donslund jd at masters.dk
Thu Jul 1 10:10:17 CEST 2010

Jeg får kun adgang til 2.6.0 som nyeste version, hvilket egentligt også
er nyere end den 2.5.27 som du skriver om.

Jeg har alle felter med, så der er ikke noget der er skjult.

Men har også tænkt på, om det kunne være sådan noget. Får bare ingen
fejlmeddelelser.

Hvordan kommer jeg ned i debug-objektet?

Jeppe D