[TYPO3-UG Denmark] templavoila ... s å lykkedes det

Kim Riggelsen k_rigge at hotmail.com
Sat Jan 2 16:19:43 CET 2010

Hej,

Og godt nytår her på listen :)

Jeg har i flere forsøg forsøgt at begive mig ud i templavoila dog uden resultat. Via en tutorial jeg fandt på youtube har jeg dog nu "lært" det - ihvertfald grundlæggende og kan nu oprette FCE osv og styrer placeringen via css.

Hvad jeg dog mest er interesseret i, nu da je er vant til at bygge siderne op i tabeller, hvilket ikke er nødvendig i templavoila, hvordan og hvorledes definerer jeg størrelsen på min side og de FCE jeg laver.

I tabeller var det jo dejlig let at holde styr på, men hvordan gør man nu når der ikke er nogle tabeller til at hjælpe.

Nogle der evt. har nogle eksempler, så der er lidt at støtte sig op af

mvh
Kim