[TYPO3-UG Denmark] Anden html-skabelon i printpage

Peter Klein pmk at io.dk
Tue Feb 16 18:36:14 CET 2010

Hej Jeppe.

Prøv at kig her:
http://www.sk-typo3.de/TemplaVoila-Futuristic-Tmeplate-B.227+M5ed5a31307f.0.html?&tx_rlmpofficedocuments_pi1[showPage]=4

Men hvis dit site ikke bruger grafiske GIFBUILDER overskrifter (med anden
baggrundsfarve en hvid), så du ikke nogen speciel template til print
version.

Du kan bare tilføje en "@media print" block til dit eksisterende stylesheet.
Og så i den block skjule de elementer du ikke vil have printet ud.

BTW: Jeg kan se du har noget "cufon crap" på dit site. En smartere måde at
få andre skrifter er at bruge "@font-face kits". Det er rigtige fonts og
ikke noget Flash/Javascript substitute hacks.
Du kan downloade @font-face kits (som må bruges på web) her:
http://www.fontsquirrel.com/

MvH
Peter Klein

"Jeppe Donslund" <jeppe at donslund.net> wrote in message
news:mailman.7212.1266330967.7109.typo3-ug-denmark at lists.typo3.org...
Hvordan ændrer jeg hvilken html-fil der skal danne grundlaget for min
skabelon på en printvenlig side: type=98.

Jeg forsøger mig med følgende kode, men det ændrer ikke rigtig noget på
min printside.

page = PAGE
page {
typeNum = 0
10 = USER
10.userFunc = tx_templavoila_pi1->main_page
1000 = TEXT
1000.value = <script type="text/javascript"> Cufon.now(); </script>
}

# Template content object:

temp.mainTemplate = TEMPLATE
temp.mainTemplate {
  template = FILE
  template.file = fileadmin/template/subpage_66_33.html
}

# Print PAGE object: (sat op til TemplaVoilà)
print_page = PAGE
print_page {
   typeNum = 98
   10 < temp.mainTemplate
   #10 = TEXT
   #10.value = This is the printable version:<hr>
   20 = USER
   20.userFunc = tx_templavoila_pi1->main_page
   30 = TEXT
   30.value = <hr>End of printable version
}

Hvad skal der til og hvor mapper jeg den henne i templaVoila?

MVH
Jeppe D.