[TYPO3-UG Denmark] Sendmail problemer - hjælp

Tilde Gundel tildegundel at gmail.com
Tue Dec 28 19:28:11 CET 2010

Kære Liste
Jeg er i gang med at opsætte et site hos en ny hosting-udbyder, som tilbyder
autoinstall af Typo3 ver. 4.4.4
Det er også gået nogenlunde smertefrit, men.....

Et stort problem:
Jeg kan ikke modtage mails - hverken fra test.mail i install-tool eller fra
form-mails fra sitet. (begge meddeler at mails er afsendt - eller redirecter
til den rigtige side på sitet)
Udbyderen mener at problemmet ligger i Typo3 (hvad jeg nu er knap så sikker
på)
Men i fald de har ret, hvad skal jeg gøre for at få det til at virke?

Jeg håber stort på at nogle at jer kan hjælpe mig på vej.... og give hint i
den rigtige retning.

Om ikke andet, så et par gode argumenter til min udbyder om hvorfor
problemmet ligger hos dem og hvad de skal gøre for at løse dette.

Gode hilsner

Tilde

--
Tilde Gundel