[TYPO3-UG Denmark] tt_news cache problemer

Aputsiaq Janussen aj at isit.gl
Tue Dec 14 19:52:57 CET 2010

Hej,

Jeg forstår dig derhen at du ønsker at fravælge cache for tt_news
ekstensionen.
Jeg har ikke tjekket hvad det indebærer (ud over ringere ydelse og dermed
langsommere sidevisning), men måske kan følgende anvendes:

# Run tt_news without cache, remember to unset in deeper levels!

plugin.tt_news = USER_INT

Kilde:
http://www.typo3-addict.com/2009/10/5-things-you-should-know-about-tt_news/

I am with gratitude your most humble servant

Aputsiaq Niels Janussen
ISIT, www.isit.gl
Tlf. +299 325700 / Mobil +299 239860