[TYPO3-UG Denmark] Kan tt_news dette?

Brian Bendtsen bb at bellevuevej.dk
Wed Aug 4 22:49:36 CEST 2010

Kim Riggelsen skrev:
> Hej,
>
> Jeg er på jagt efter en nyheds opbygning som jeg lige har fundet på siden goal.com. Altså man ser en nyhed og forneden den, er der yderliger små billeder af yderligere nyheder som man kan klikke på - eller som skiftevis i et hvis interval bliver fremvist som hovednyhden.
>
> Kan dette lade sig gøre med tt-news og evt. nogle der har fået det til at fungerer ?
>

> mvh
> Kim

> Arkivet findes her:
> [...]
Hej

Du kan i hvert fald bruge tt_news til at generere det nødvendige output,
fx med en latest visning eller 2. Resten ville jeg lave med jquery, som
det højst sandsynligt også er lavet med på goal.com

Jeg har selv ofte kombineret tt_news og jCarousel til at præsentere
nyheder på en spændende måde.

Mvh. Brian Bendtsen