[TYPO3-UG Denmark] recycler

Peder Høy Kristensen phisk at phisk.dk
Sat Apr 24 19:51:47 CEST 2010

Hej, så er nybegynderen her igen.

Jeg har foretaget en omfattende omorganisering af mit website. Det har fået
det til at svulme voldsomt op. Jeg gætter på, at et meget stort antal
slettede sider er årsagen. Jeg har installeret den extension, der hedder
Recycler. Der står i den korte intro tekst til den, at jeg burde kunne
slette det, jeg har slettet, permanent, men jeg kan ikke se nogen nærmere
vejledning steder. I håb om at en forbarmer sig over nybegynderen, spørger
jeg derfor: Hvordan gør jeg det?

Venlig hilsen
Peder Høy Kristensen
www.phisk.dk - www.phnet.dk