[TYPO3-UG Denmark] Site_crawler +typo3 symlink

Tomas Norre Mikkelsen tomasnorre at gmail.com
Fri Apr 16 20:41:03 CEST 2010

Hej,

Jeg har et problem med min site_crawler på mit website.

Problemet er at mappen "typo3" er lavet som et symlink, for nemmere at
kunne holde source opdateret, da der er mange installationer på
serveren.

Når jeg så forsøge at kalde crawleren med: "/usr/local/bin/php
/path/to/domain.tld/typo3/cli_dispatch.phpsh crawler" får jeg fejlen:
"localconf.php does not exits"

Men nu har jeg prøvet at lave en ny clean install uden symlink og her
køre det fint.. Nogen der har erfaringen med dette ??

--
Venlig Hilsen / Best Regards
Tomas Norre Mikkelsen
tomasnorre at gmail.com