[TYPO3-UG Denmark] Extension Kickstarter - TYPO3 4.3.x

Anders Tillebeck at at opengate.dk
Wed Apr 7 10:40:17 CEST 2010

Simon Justesen skrev:
> Hej folkens,
>
> Jeg har problemer med at få Extension Kickstarteren til at virke med
> TYPO3 4.2.x - der kommer nogle er der nogen af jer der ved, om der
> bliver arbejdet på en opdatering? Ellers vil jeg gerne investere noget
> tid på det område.
>
> Mvh.
> Simon Justesen

Hej Simon

Jeg har også problemer med kickstarteren. Primært, hvis jeg editerer i
en eksisterende extension, som er under udvikling. Jeg benytter der for
version 0.3.0 af kickstarteren, som ikke har de samme fejl. Det er den
klassiske med at "md5 hash er ændret..." for nogle gif'er og så laves
der en masse tomme filer. Ved ikke om det er samme fejl du har. Men en
nedgradering af kickstarteren løser det.

hilsen Anders